Σάββατο, 28 Φεβρουαρίου 2009

Μηλοπιτες






Το χθεσινο μου ονειρο ηταν να σαν να προσπαθεις να περασεις το εσωτερικου του αυγου απο ενα πιρουνι. Αργο,βαρυ,κολλωδες.

Χθες χιονιζε κανελα απο τις βλεφαριδες μου.

Μ΄αρεσουν τα συννεφα που πεταγονται απο τις ακρες των βουνων και στεκονται σαν μανιταρια τοτεμ.

Ετσι οπως ενα πελωριο μαυρο σεντονι καλυπτει γρηγορα το νησι, ειναι σαν να κλεινεις την κουρτινα για να κανεις σεξ. Δηλαδη, τη γαμησαμε.

Εχω βρει πολλους τροπους να αρχιζω τη μερα μου. Στο να τη συνεχιζω εντοπιζω ενα προβλημα.

Αν μεναμε στα συννεφα, η ζωη θα ηταν πολυ, πολυ πιο ευκολη.

Η μουσικη που ακουγα το πρωι ηταν σαν να χοροπηδας με ξυλοποδαρα ή χοντρες αεροσολες.

Αποδημησαν και τα συννεφα.

Μου ταιριαζουν τα συννεφα,γιατι ενω τα βλεπεις να κουνιουνται αργα και βαρεμενα ή να αραζουν, στην πραγματικοτητα κινουνται με απιστευτα γρηγορους ρυθμους.

Οταν πορωνεσαι με κατι, το προβλημα ειναι οτι τα βλεπεις ολα μεσα απο ενα πρισμα, πραγμα τραγικο αν σκεφτει κανεις την πληθωρα των πρισματων που υπαρχουν( αν μπορει δηλαδη να οριστει αριθμος).

Η λεξη ραδιουργια ειναι σαν συρματοπλεγμα.

Πως βλεπεις κατι και οχι απλα το κοιτας?

Ειμαι τοσο καμμενη που μπορεις να κανεις 6μηνη συνδρομη στη νοβα και να μη σου λειψει κανενα βραδυ ποπ κορν.

Νιωθω σαν βιντεο κλιπ του Προντιτζι.

Ικανοποιηση ειναι να μη ζηλευεις.

Δυσκολευομαι πλεον να μπω σε καθημερινοτητες.

Καποια συναισθηματα σε καταστελλουν.








2 σχόλια:

tuco είπε...

καταστολή στην καταστολή...

Καλό μήνα !!!!!!!!!!

coerdia είπε...

SLE συγγνώμη που παρεμβαίνω (και έτι δεν γνωριζόμαστε που λέει και σε μια ταινία) αλλά έχω την εντύπωση ότι έχεις μπει σε μια δοκιμασία αυτοτιμωρίας για πράγματα που αποκλείεται κιόλας να φταις, εξ ολοκλήρου τουλάχιστον,διότι οι υπόλοιποι τι στο καλό κάνουμε; Άντε, μη μασάτε και συζητείστε το,καλημέρα και καλό μήνα κι από μένα.