Πέμπτη, 9 Απριλίου 2009

0.4




Η ωρα ειναι 2:19 στις 4:15 φευγει το πλοιο και εγω ακομα δεν εχω αποφασισει αν θα επιβιβαστω ή οχι. Αν και ειμαι συνηθισμενη στα διλημματα, ή μαλλον στο να χω διλημματα, αυτη τη φορα θα μου ηταν πιο ευκολο να ξεσκατισω τη βασιλισσα ελισαβετ παρα να αποφασισω. Εχω ενα σφιξιμο στο στηθος το οποιο θελω να ξερασω και ενα ριγος ολουθε που αν και κατα πασα πιθανοτητα ειναι απο τα ξυδια, με γαμαει ακομα περισσοτερο. 2:33. Μολις γυρισε η Σ. και ο Α. και βαλαν στα τερματα σαι τρανς. Μ'αρεσει τρελα η σαι αλλα αυτη τη στιγμη το σφιξιμο προκαλει στην ψυχολογια μου περισσοτερα εφε απ'οσα ο γιου ρεκεν στα κομματια του. Τρεμω ολοκληρη απο το αγχος, θελω ειτε να κλαψω με λυγμους ειτε να ξεκωλωθω στο γελιο, οτιδηποτε για να νιωσω κατι ακραιο. Δεν ξερω αν φοβαμαι και τι φοβαμαι αν φοβαμαι και δεν ξερω τι πρεπει να πιστεψω. Εχω κουραστει απο την αναποφασιστηκοτητα μου και την αδρανεια που αυτη προκαλει και το μονο που θελω ειναι να ηρεμησω και να νιωσω γαληνη. Τι αναπνοες γιογκα εκανα, τι μπαλετο χορευα σαν το αρουγκανο σένα ξωκλησι, τι σκαρφαλωμα εριξα, τιποτα. Δεν μπορω να ηρεμησω αν δεν αποφασισω.

Ολη τη γαληνη που ενιωσα χθες στο κρεβατι του, οταν απο τη μια στιγμη στην αλλη μου εδιωξε το σφιξιμο, θα μου την ξεκωλιασει η επιστροφη, αν επιστρεψω.

Και νιωθω πως θα λιποθυμισω μολις σηκωθω. Και νιωθω πως το αγχος θα με καταβαλλει τοσο πολυ που θα παρανοησω και τοτε αυτα που κανω στα ενδοξα μεθυσια μου θα μοιαζουν με καρτ ποσταλ απο την ντιζνειλαντ.

Και δεν αντεχω αλλο.

2:48

Και η Σ. ειναι κοκκαλο και χορευει τρανς και γω θελω να την σηκωσω στον αερα και να χορεψω μαζι της.

Και δεν μπορω.




5 σχόλια:

manetarius είπε...

Δηλαδή... τι πειράζει αν δεν επιβιβαστείς στο πλοίο;
Έχεις κάτι να σε περιμένει εκεί που "πρέπει" να επιστρέψεις;
Και γιατί ποτέ δεν κάνουμε αυτό που γουστάρουμε και να γράψουμε όλα τα άλλα στα παπάρια μας;

(οι ερωτήσεις είναι ρητορικές... και πιο πολύ μάλλον για να τις ακούσω εγώ μπας και αντιμετωπίσω τη δική μου αναποφασιστικότητα!!)

ο αποτέτοιος είπε...

τέτοια ώρα που ήρθα τι να σας πω και εγώ..

καλή δύναμη

(τελικά;)

naya είπε...

(Νομιζω οτι)παντα φευγεις

Kleine wolke είπε...

Θα ξεράσεις την αναποφαστιστικότητα και θα μπεις στο πλοίο.
:)

Spy είπε...

Μπα...
Θα 'φυγε τελικά παιδιά.