Τρίτη, 21 Απριλίου 2009

Καλη φαση


Καποτε ειχα κανει ενα κολαζ που μεταξυ αλλων ειχε και μια φραση που ελεγε κατι φιλοσοφημενο οπως "Οταν βρεις το θαρρος να κανεις ενα μικρο βημα θα ακολουθησει ενα μεγαλυτερο". Τελικα η μαλακια ειχε δικιο. Δεν ανεβηκα στο γαμημενο το πλοιο, εμεινα εκει που ηθελα, ειμαι ακομα εκει και δεν το 'χω μετανιωσει καθολου. Και το να μη μετανιωνω εγω, ειναι πραγματι αξιοθαυμαστο. Βιωνω τοσο εντονα συναισθηματα και καταστασεις που εχει καθαρισει το μυαλο μου. Η ζωη εδω περα ειναι μια τεραστια ηλεκρικη σκουπα που ρουφαει ολη τη σκονη απο μεσα μου. Πολλη χαρα φιλε.

Καλα ειναι!






3 σχόλια:

manetarius είπε...

ΜΠΡΑΒΟΟΟΟ!!!! Επιτέλους ένας άνθρωπος που περνάει καλά!!!

Πόσο χαίρομαι!!! Λες να κάνω κι εγώ το μεγάλο βήμα και να πάω να μείνω στο Λονδίνο... να ντύνομαι σαν καρνάβαλος που γουστάρω τρελλά;

Σε φιλώ σταυρωτά!!

ουουουουουουυουοοουουουοουυυιιιι όΛΕ!!!!

ο αποτέτοιος είπε...

αφού είναι έτσι πάω να ανοίξω μια μπύρα να πιω στην υγειά σας!

:))))))

aerostatik είπε...

είδες λοιπόν που μερικές φορές σημασία έχει το λιμάνι και όχι το ταξίδι ?