Σάββατο, 2 Μαΐου 2009

0.5



Λοιπον απο φαγητα τα παντα. Τα γουσταρω ολα. Δεν εχω θεμα. Α, λαγο δεν εχω φαει ποτε. Ουτε κουνελι. Εχω φαει ταρανδο. Σκληρο κρεας. Και προχτες εφαγα πρωτη φορα πατσα. Μου μυρισε σα μασχαλη ιδρωμενου χοντρου. Ε, ναι. Αλλα το 'φαγα τελος παντων. Και πατατες. Τρελαινομαι για πατατες. Οι πατατες ειναι η σταθερα, ολα τ'αλλα ειναι μεταβλητες. Τηγανητες, βραστες, στο φουρνο, στα καρβουνα, στο διαολο. Ολων των ειδων. Μπορω να τρωω καθε μερα χωρις να τις βαριεμαι σε αντιθεση με το φρικασε που ενω το γουσταρα τρελα απο το να το τρωω συνεχεια πλεον δε με εξιταρει. Εξακολουθει να μ'αρεσει παρ'αυτα. Μεταξυ Μερεντας και Νουτελας δηλωνω Μερεντα. Σταθερη αξια. Η Νουτελα δε μου παει και να πα να γαμηθει. Μερεντα σε τοστ. Ναι αυτο ειναι πολυ ωραιο. Το ιδιο και με λακτα και ιον. Δαγκωτο Ιον. Η Σ. τρελαινεται για ορεο, αλλα εγω νομιζω πως εχουν πολλα χημικα. Και το κατσικακι μ'αρεσει πολυ. Και αυτο σε ολες του τις μορφες. Με πατατες, ρυζι, μενταγιον απο κουλουρια θεσαλονικης, αρχιδια ωριμου μεταξοσκωληκα. Οtιδηποτε. Γαμαει. Εκτος αμα το βαλεις στο μιξερ. Εκει δε θα μ'αρεσει. Απο κινεζικα μ'αρεσουν κατι φτερουγες με μελι που ειναι. Γαμανε. Και κατι αλλα πικαντικα με φιλαδελφεια. Αυτη η λεξη μου θυμιζει μια σκηνη απο μια βιντεοκασετα του σπαιντερμαν που εβλεπα πιτσιρικακι. Ναι. Και τα νουντλς φυσικα. Με μπειμπι κορν, μπειμπ σριμπς, μπειμπι οιλ. Γενικα γαμανε. Ειδικα τα πικαντικα και τα καυτερα. Και τα ινδικα μ'αρεσουν(εχουν καρυ) και τα ταυλανδεζικα. Γενικα οχι δε λεω. Ολα μ'αρεσουν. Σκυλους δεν τρωω. Γατα παιζει να 'χω φαει στα Εξαρχεια. Ποτε δεν ξες. Ειμαι 49 κιλα. Νταξ παιζει να 'χω βαλει κανα 2 τωρα, με μαγειρα τα 'χω μπλεξει επομενο ειναι. Και απο ποτα. Κρασι, τσιπουρο, ουζο(μιας και δεν παιρνω ελεςντι), μπυρες, αμε. Τανκιρει με τονικ και στυμενο λεμονι, αγαπημενο, ενιοτε κουμπα λιμπρε με λευκη αβανα, σφηνακια τεκιλες, το τζακ αμαρετο το 'χω κοψει(βλ.πατσας) και γενικα πειραματισμοι. Βλεπεις μπαρ, εντοπιζεις ποτα, πειραματιζεσαι. Απο ναρκωτικα ειπαμε πιουριστ. Χολι χερμπ και τα ρεστα. Πριν που ημουνα στο μπανιο, ειδα στα πλακακια ενα 3. Και λιγο πιο κατω ενα ακομα αλλα αντιστροφα. ε. Εψιλον δηλαδη. Αυτο ειχε και καπελακι. Και μετα ειδα ενα μυρμηγκι. Το καημενο. Ειχε χαθει. Τα 'χε παιξει το βαριομοιρο. Δεν ηξερε που πηγαινε. Ποσα μυρμηγκια να χανονται απ'το σπιτι τους καθε χρονο? Και για φετα τρελαινομαι. Αλλα οχι σαγανακι. Και τ'αλλα μ'αρεσουν, αλλα μερικα μου γαργαλανε τον ουρανισκο. Οπως και το σπανακορυζο. Ουτε σαλιγκαρια εχω φαει. Μα εχεις δει πως τα πουλανε? Ολα στοιβαγμενα, να τρεχει το 'να απο 'δω, να σερνεται τ'αλλο απο 'κει, να ποδοπατιουνται. Απαπαπα ανατριχιασα. Τωρα θα μου πεις τα κατσικια και τα κρεατα που τα κρεμανε σα νυχτεριδες δε σ'ενοχλανε? Οχι δε μ'ενοχλουνε, τι να κανουμε, σορυ κιολας φιλαρακι. Τεσπα, μ'αρεσουν και οι Βεσπα. Και οι Εντουρο. Αυτες οι 2. Απο αμαξια δεν εχω θεμα. Αρκει να παιζει μουσικη και να ανοιγουν τα παραθυρα. Στο αμαξι αν καθομαι πισω,καθομαι παντα πισω απο το συνοδηγο. Κολλημα, δεν ξερω. Και ενω ολοι λενε οτι ειμαι παιδι της νυχτας, εμενα μ'αρεσει η μερα. Και ειδικα το μεσημερι. 4 το χειμωνα. 6 την ανοιξη. Τωρα δηλαδη. Ειναι η πιο γαληνια ωρα. Η ωρα που ολα ηρεμουν. Ραστωνη. Αναπαυλα. Ωραιο το μεσημερι. Μικρη σιχαινομουν το απογευμα. Εκεινη την ωρα που δεν ειναι ουτε σκοταδι, ουτε φως. Που ενω δεν εχει πολυ φως, δε θες να αναψεις και τη λαμπα. Απαπα, σαν το βασανιστηριο που 'σαι αναμεσα σε 2 τοιχους που πλησιαζουν ο ενας τον αλλο. Τηλεοραση δε βλεπω. Τελικα ή την εχεις στην καθημερινοτητα σου ή δεν την εχεις. Ειναι ενας τελειως αλλος κοσμος. Στη Φλωρινα εβλεπα πολυ τηλεοραση. Απαπα. Τωρα τιποτα. Αλλα εχω ιντερνέτ και το ιντερνΕτ εχει τα παντα(..η υπερβολη..)

Ουτε το σινεμα μ'αρεσει.




Μ'αρεσει ομως να τρωω ντοματα με αλατι.




8 σχόλια:

manetarius είπε...

Γαμώ τα υπουργεία μου... τι ήθελα και μπήκα εδώ μέσα τώρα που άρχισα δίαιτα;

(τις εντούρο πως τις τρως... κοκκινιστές ή λεμονάτες;)

mahler76 είπε...

"Τηγανητες, βραστες, στο φουρνο, στα καρβουνα, στο διαολο" αχαχαχαχα.

Παρακάτω δεν διάβασα γιατί πρέπει να κάνω δίαιτα και με έπιασε λιγούρα, φτού σου λέμε.

Sanity Loss Era είπε...

Τι σκατα ρε? Ολοι διαιτα κανετε???

Μανιταρι,

καπνιστες. Μμμμ, ναι...

Μαλερ,

να τρως πολλα μικρα γευματα! Και να πινεις νερο. Πολυ νερο. Μεχρι να σκασεις!

aerostatik είπε...

καμμια συνταγή από το μάγειρα ?

ο αποτέτοιος είπε...

ναι, οι απογευματινές ώρες είναι οι καλύτερες!

(ή μήπως και οι βραδυνές μετά τις μία;)

Erisabetsu-chan είπε...

respect για την ντομάτα...

ΣΑΥΡΑ είπε...

σε αγαπω

Sanity Loss Era είπε...

Σε ευχαριστω