Δευτέρα, 11 Μαΐου 2009

Εγωισμοι




Ειμαι η ακρη του φρεσκοξυσμενου μολυβιου που τη σπας πριν σχεδιασεις. Ειμαι εμπριμε μαξιλαρι και ηλιακος θερμοσιφωνας στην ταρατσα. Ειμαι η πιο φαλτσα νοτα και το πιο πεζο πεζο. Αν ημουν ποιημα θα ειχα ομοιοκαταληξια για να χορευω εξαλλα αναμεσα στην αλφαβητα. Και αν ημουν η αλφαβητα θα γινομουν κυκλος για να ταυτισω την αρχη και το τελος. Ειμια το ανταλλακτικο κουμπι σε μια καινουρια ζακετα, η αναρτηση που σηκωνει το αυτοκινητο, ενα τραπεζι με παιδικα γευματα και ενα βερυκοκο. Και οταν βρεχει κερασια ειμαι φυσιολατρης που χορευει αναμεσα σε πεγιοτ και βουκαμβιλιες. Ισως και αμυγδαλιες. Αλλα σιγουρα ψηλα πρασινα δεντρα. Και ειμαι παγκος κρεοπωλειου και ενα καφασι μπυρες. Ειμαι το "ενδεχεται να περιεχει ιχνη ξηρων καρπων" και ο ανθρωπος πισω απο την κουνουπιερα. Ειμαι η οικεια σιωπη και η αμηχανια του πρωτου ραντεβου. Ειμαι το τελευταιο ραντεβου. Ειμαι το μπαλωμα στην κωλοτσεπη και η περουκα ενος μεσαιωνιου γαλλου. Ειμαι μια γοπα που βγηκα απ'τη θαλασσα για να γινω πιθηκος και μετα ανθρωπος αλλα ξαναγινα γοπα. Ειμαι ενα ακυρο σχολιο. Μια αυθορμητη κινηση, ενα κομματι κορμου. Ειμαι ενα αγνωστο κειμενο και μια παδικη εκθεση. Ειμαι μια φρουτοσαλατα και μια δοση ποντικοφαρμακου. Ειμαι το γυρισμα του καιρου και του φρονιμου το παιδι. Ειμαι το κρεμασταρι που προσπαθει να πιασει η αλεπου και το διχτυ μιας αποχης. Ειμαι ενας αχινος. Η κοτα που περναει το δρομο. Ειμαι η βαλβιδα του γεματου σπρει και ειμαι μπαταρια. Επαναφορτιζομενη. Δεν παραιτουμαι, απλα αραζω. Επαναφορτιζομενη. Ειμαι ενα θαυμαστικο που δεν εχει προταση να θαυμασει. Ενα ερωτηματικο που βαρεθηκε να αναρωτιεται. Ειμαι αδιαλλακτα διαλυτικα. Ενας νεφτης και ανεξιτηλος τελειωμενος μαρκαδορος.

-Στελλα κραταω μαχαιρι.
-Στ'αρχιδια μου.

Υποκλιση


Με σεβασμο και ασφοδελους.


η σλε



5 σχόλια:

manetarius είπε...

Είσαι ο ΘΕΟΣ ο ίδιος!!!

(να σηκωθώ από την υπόκληση ..γιατί με πιάσαν τα λουμπάγκα μου;)

aerostatik είπε...

!!!!

Sanity Loss Era είπε...

Μανιταρι,

και αν κρινεις απο το γεγονος οτι ειμαι αθεη, τοτε θα πρεπει να χω πολυ χαμηλη αυτοπεποιηθηση.

(εγω υποκλιθηκα μαρη!)

Αεροστατο,

Δε διαφωνω. Θα 'χετε τους λογους σας για να τα λετε αυτα.

aerostatik είπε...

κάποιες φορές δε βρίσκω λόγια για να εκφράσω ποσο απροσδόκητα όμορφα είναι κάποια γραπτά σου...
υποκλίνομαι...

Spy είπε...

Εγώ, αντί να υποκλιθώ (επικίνδυνα σπορ για την ηλικία μου), πειράζει να τσιμπήσω λίγο από τα σαλιγκάρια του αποκάτω τοστ;