Τρίτη, 13 Οκτωβρίου 2009

Το ιπταμενο πτηνο

Καλημερα το πρωι, καλημερα και το βραδυ, καλημερα γενικως.

Χθες βγηκα(φςςςς, πςςςς, ωω, κλαπ, κλαπ, κλπ). Οχι το λεω γιατι ειχα πολυ καιρο να βγω, εννοω να βγω σε μπαρ κανονικα οχι σε πλατειες και μουφοπαρτυ, να πληρωσω και τα κερατιατικα μου σε σφηνακια(αλιμονο, για ενα κεφαλι ζουμε), να κερασω τον κοσμο τσιγαρα(αλλουνου), να παραπατησω σε λοιπους θαμωνες κανα δυο, τρεις, πεντεξι φορες(ω συγγνωμη, σας λερωσα, παρδον, ενα σφηνακι να το πιουμε?), να κερασω μπαφο τον ιδιοκτητη του μαγαζιου χωρις να ξερω οτι ειναι ο ιδιοκτητης και γενικοτερα να δημιουργησω μια πολυ ανετη ατμοσφαιρα(για την παρτη μου) και μια πολυ στεναχωρη για το πορτοφολι μου, αλλα αυτο ειπαμε δε μας ενδιαφερει, στον πουτσο μας λουλουδια, ε? Ναι.Πιο πριν τα πιναμε σ'ενα κρητικο στεκι, ουζο ηπια, ναι κωλοτρυπιδι εγινα, καλα το καταλαβατε, δεν πειραζει, καλα ηταν. Αυτο ειναι το καλο αμα εχεις να πιεις πολυ καιρο ξυδια. Σου τα σκανε, τσαααακ απο το δευτερο(τριτο) ποτηρι και ευφραινεται η καρδια σου μαζι και το κεφαλι σου. Ειδικα το κεφαλι σου. Καλημερα λοιπον, σαν τα χιονια, σαν τα πιονα, σαν αφιονισμενα πριονια, σαν λιονταρι που ναι λιωμα, σαν βγεις στον πηγαιμο για την Ιθακη να ευχεσαι να ναι μακρυς ο δρομος.

Εν τω μεταξυ καθε φορα που παω στην επιλογη "Νεα καρτελα" στον μοτζιλα(μεγαλη η χαρη του) φανταζομαι τον γκουγκλ, το ιπταμενο πτηνο, ντυμενο χοφμαν να μοιραζει καρτελες ελεσντι. Βγηκε και ο ηλιος μεσα απο τα συννεφα, σαν κυνηγημενη νυμφη, σαν τον αλεξη πισω απο τις λεξεις, να τος, αλεεξηηη ουυυ. Ξανα συννεφια, εν πειραζει, αΝγχος μεδεν, ολα καλα. Εχθες συνειδητοποιησα οτι βαρεθηκα (κουραστηκα) να ειμαι θυμωμενη με τους ανθρωποι (συριανη γραμματικη). Θελω να πω, με το να εξοργιζομαι συνεχεια μολις τους βλεπω και να τους θεωρω ολους ηλιθιους ψωλοκοπανους, απλα συγχυζομαι χωρις λογο (τζαμπα κα το κεφαλι). Εκανα και κατι σκεψεις εκει, αυτοσυγκεντρωσεις, αυτοκριτικες τετχοια πραματα και κατεληξα οτι υπαρχουν τοσοι πολλοι ανθρωποι(παμπολλοι μαλακα) που σημαινει πααααρα πολλη βλακεια (βλακεια διαφορετικη απο τη δικη μου, γιαυτο και κατακριτεα) και αρα πολυ οργη--------->Τς τς τς τς. Κατεληξα οτι θελω να αποφευγω να τους φτασω στις απαιτησεις μου(σλε ε τρε εκλεκτικ,ουι) και να κανω μια προσπαθεια να τους δω στα δικα τους πλαισια και αρα να τους κρινω με αλλο ματι. Κοιτα, κανονικα ολο αυτο ειναι πολυ περιπλοκο που σκεφτομουν, μη βλεπεις που εδω μονο ολοσελιδες εικονες δεν εχω βαλει να κανω το μπλογ βιβλιο νηπιαγωγειου, αλλα ειναι που βαριεμαι κιολας και! επιτελους βιωνω ενα ησυχο πρωινο μετα απο καιρο, που οπως ειναι γνωστο τοις πασοι(αρχαια γραμματικη) λατρευω το πρωινο αραγμα.Και αυτο γιατι οι μισοι ψωλοκοπανοι φιλοι μου εχουν φυγει για δουλειες (!) και οι αλλοι μισοι κοιμουνται! Ετσι απολαμβανω ενα ησυχο πρωινο με μουσικη, καφε, τα αγαθα της φυσης και συννεφια(σημερα για αλλαγη μ'αρεσει η συννεφια).

Θα βγαλω διπλωμα. Χαχ! θα παω σημερα να του σκασω προκαταβολη, ελπιζω να μην αρχισει παλι να μιλαει, μου βγαλε την κυστη (δεν εχω πιστη, την εχασα σ'ενα παρτυ) την αλλη φορα, μπουρου μπουρου μπουρου, συφοριασμενο. Ερωτηση. υπαρχει περιπτωση να μπορεσω να βρω δουλεια σε μικρο βιβλιοπωλειο? Εννοω οχι σε ιανους και μαλακιες αλλα σε μικρα ρομαντικ, αποπνυκτικ βιβλιοπωλεια. Ή τα 'χουν για την παρτη τους και τα δουλευουν μεχρι τα απυθμενα γεραματα παριστανοντας το γραφικο γερουληξ της γειτονιας που καθεται σε ξυλινη καρεκλα εξω απο το μαγαζι, διαβαζει καβαφη και ταχταριζει το Θανασακη απ΄το δευτερο? Με τουτα και μ'εκεινα εβγαλε και ηλιο κ'ενα τσιγαρο δε στριψαμε. Εχω και αρκετο καιρο να παω σε γιατρο, ψεμματα πηγα σ'εναν αλλα δεν ηταν κανονικη επισκεψη ξες με μπηχτες κλπ, μονο τα ακροαστικα και τα βυζια μου ειδε και μου ΄δωσε αντιβιωση. Συνεχιζω, παραυτα να βηχω σαν καναρινι που δοκιμασε ασσος αφιλτρο(τα αμπελοφυλλα) και δε θα σταματησω αν δεν κοψω το τσιγαρο(λαιμο).


Ξυπνησαν. Τωρα ειναι δυσκολα τα πραγματα. Πρεπει να φυλαω το πισι μην ερθουν και βαλουν στα μουλωχτα σαικεντελικ, ντουρουντου ντουρουντου, πριονια, νταρκιλες ολα αυτα και μου κανουν το κεφαλι κανταιφι. Ειπαμε καλη χρυση, σκαλωματικη, ο αλλος εχει χασει το μισο του εγκεφαλο απ'τα ντραγκια για καθε τραγουδι και τον ευχαριστουμε γιαυτο, αλλα οχι και ολη την ωρα. Πονοκεφαλιαζω.
Η Γ. μου κανει τσαι, ο Α. μου δωσε το κουτι με τα τριγωνα πανοραματος και ΄γω για ανταλλαγμα παω να στριψω. Ολα βαινουν καλως.

Αντε ωραια τα παμε, του χρονου παλι.

Τσαο.

7 σχόλια:

throgos είπε...

Γεια μας. Συνεχίζοντας την προηγούμενη συζήτηση, και μετά από μια νύχτα σαηκεντέλικ στο στρέφη μπορώ να πω πως η σαηκεντέλικ θα ήταν πολύ ωραία αν δεν ήταν αυτή η χορτοκοπτική μηχανή από πίσω την οποία οι ντιτζέι προσπαθούν μάταια να βγάλουν απ' την πρίζα αλλά αυτή επιστρέφει συνέχεια. Επίσης είναι η μουσική που συνέχεια θέλει να γίνει κάτι άλλο αλλά ποτέ δεν τα καταφέρνει. Καταραμένη χορτοκοπτική, επιμένει εκεί στο βάθος.

Sanity Loss Era είπε...

Χαχαχαχα αυτο ακριβως ελεγε χθες μια φιλη μου αλλα δε συμφωνω γιατι η σαικεντελικ οταν ακουγεται μεσα απο τα ναρκωτικα της ειναι σαν να σου γεμιζει μια αναγκη(σου γεμιζει τις τρυπες). Αυτη η μποτα και η χορτοκοπτικη ειναι το μηχανημα που κραταει ζωντανο το φυτο! Αμα λειψουν παει! Μετα το αουρορα ειχα τουλαχιστον για 3 μερες μια μποτα να βαραει σταθερα στο μυαλο μου και ακουγα μουσικη απτο καζανακι. Αμα την ακουω σε παρτυ η εστω σε φαση καλη, οκ αλλα πλεον δεν μπορω αυτα τα ξυλα οταν λιωνω σπιτι! Οχι το λεω γιατι ειναι ενας καμμενος σαικεντελας και μια καμμενη φιλη μου τωρα στο σαλονι που μολις ξυπνησουν θα βαλουν νταρκιλες! ευτυχως υπαρχουν οι shpongle για να μενουμε ολοι ευχαριστημενοι.

aerostatik είπε...

πως έχασες την πίστη σου στο πάρτυ ?

Sanity Loss Era είπε...

Ειχε μια τρυπα το κεφαλι μου.

happypepper είπε...

Άφωνος. Μια χαρά.
Και γαμώ.
Χαίρομαι για σένα που έχεις κεφάκια! Καλημέρα.

mahler76 είπε...

να πώ την αλήθεια δεν το διάβασα όλο (δεν προλαβαίνω λεμεεεε) άλλα να βγούμε κάνα βράδυ μαζί χαχαχα

Ανώνυμος είπε...

φορ γιου http://www.youtube.com/watch?v=sZj6pQciRa0 :)