Τετάρτη, 4 Νοεμβρίου 2009

Aaall right

9 σχόλια:

Spy είπε...

Έτσι εξηγούνται όλα!

Ανώνυμος είπε...

ta keimena sou exoune enan idiaitero endiaferon xaraktira... an thelame na doume family guy tha bazame family guy.( den lew na min ekfrazese kai etsi alla to koino sou alla thelei)

Sanity Loss Era είπε...

το κοινο μου να εδινε βαση στη φραση του βιντεο "στικ αραουντ".

ολ ραιτ?

Lúthien είπε...

Ντάξει... Πρώτη μου επίσκεψη και βλέπω ΑΥΤΟ!!!

Θα με βλέπετε συχνά... :Ρ

Σεισάχθεια είπε...

καλό ήταν μωρέ...
το άκουσα χωρίς ήχο βέβαια γιατί ειμαι στη βιβλιοθήκη της σχολής αλλά χου κεαρς....
σλε να σ πω...
είσαι καλά???κοιμάσαι, τρως φρουτάκια,ντύνεσαι χοντρά, σκεπάζεσαι καλά??????????-))
σοβαρά τώρα, είσαι καλά??

Sanity Loss Era είπε...

Κοιμαμαι τις καθημερινες, αγαπω τα φρουτα, δε θα λεγα το ιδιο για τα χοντρα ρουχα και αναμφιβολα λατρευω την αισθηση 5 διαφορετικων σκεπασματων πανω μου τετοια εποχη. Πως με βρισκεις??
σοβαρα τωρα, ειμαι καλα(ανω τελεια) αυστηρη με τον εαυτο μου ελαστικη με τις φοβιες μου, χαμογελαω επιλεκτικα, βριζω ασυστολα και με φαντασια, εχω παθει εγκαυμα 3ου βαθμου στον εγκεφαλο, κλεινω τα ματια μου για να σκεφτω και με παιρνει ο υπνος και το μεσημερι εφαγα φασολαδα. αυριο εχουμε παστιτσιο.επισης, σημερα εμαθα και μια παροιμια που μου ανοιξε τα ματια."αλλη καμια δε γεννησε, μονο η μαριω το γιαννη". μπιμπικιασε το ειναι μου.

εσυ πως εισαι? ελπιζω αποδοτικοτερη.

(Ναι η μανα μου ειπε οτι θα το βρισκα καπως ξεπερασμενο.)

mimidenisi είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
soupa είπε...

pou exeis xathei esi?
na anisixisoume?

Stilvi είπε...

I lone Quagmire!!!!Oh!